2011. február 19., szombat

Újra... ezúttal nyilvánosan

Sziasztok!

Biztosan emlékeztek páran, hogy régebben nagyon szívesen írtam ezt a naplót, de akkor még meghívásos formában. Az utóbbi időben azonban valahogy teljesen elfelejtődött és inkább a blogolvasók táborát erősítettem, de mivel nagyon szeretek írni, így úgy gondoltam, hogy folytatom. Immáron meghívó nélkül lehet olvasni az irományaimat. Az eddigi posztokat kitöröltem, csupán néhány semleges tartalmú bejegyzést tartottam meg. Mivel ez régen egy személyes blog volt, ezért nem sok írás élte túl a takarítást. :D

Konkrét témája nem lesz a blognak, arról fog szólni, ami engem is érdekel: sport, szépségápolás, sorozatok és filmek, olvasás, írás, idézetek. Néha magamról és a történésekről, aktualitásokról is írok egy- egy bejegyzést.

A blog kinézete természetesen nem végleges. Jelenleg a legutóbbi design látható rajta, ám egy kedves barátom, Kittu, segíteni fog, hogy egy kicsit kicsinosítsuk. Ezúton is köszönöm Neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése