2011. május 28., szombat

TAG #1

Sziasztok! Amíg nem tudom megírni a tervezett bejegyzéseimet (még mindig nem találom a fényképezőgépet, valamint elég sok a tanulnivaló), addig úgy gondoltam, hogy kitöltök én is pár TAG-et. Nagyon szeretem az ilyesmit, mindig a régi barátság füzetek jutnak eszembe erről, biztosan tudjátok, hogy mire gondolok. A napokban több TAG is várható tőlem, remélem, nem fogjátok megunni és Ti is kitöltitek, ha még nem tettétek volna.

Milyen zenét hallgatsz most?

A Karib- tenger kalózai egyik filmzenéjét. Szerdán láttam moziban a 4. részt és annyira tetszett, aki látta már a filmet, annak biztosan ismerősen fognak csengeni a dallamok:




Mit ettél utoljára?
Vajas pirítóst sonkával és paradicsommal.

Ha kréta lennél milyen szín lennél?
Fehér. Nekem a krétákról az a klasszikus fehér szín jut mindig az eszemben.

Mit nézel meg először egy ellenkező / azonos nemű emberen?
Ellenkező neműben elsősorban az összhatást, azonos neműben pedig a kéz- és lábkörmeit.

Kedvenc üdítő?
Ezen most elég sokat gondolkoztam, mert én szinte mindig csak ásványvizet iszok, ha szomjas vagyok... de, ha választani kell, akkor legyen az őszibaracklé.

Kedvenc alkoholos ital?
Ballantine's.

Kedvenc hónap?
Szerintem ilyen nincs. Elég hosszú egy-egy hónap ahhoz, hogy legyenek benne jó és rossz dolgok egyaránt.

Kedvenc étel?
Nagyon sok kedvencem van, de, amit ritkán eszek és nagyon szeretem, az a paradicsomleves.

Az utolsó film, amit láttál?
A Karib-tenger kalózai 4.

Kedvenc napom az évben?
December 4.

El mersz hívni valakit randira?
Elég régóta nem volt ilyesmire szükség, sőt, szerintem példa sem volt még rá, úgyhogy ezt a kérdést passzolom. Lehet, hogy maradi vagyok, de szerintem a férfi hívja el a nőt, a nő maximum keltse fel az érdeklődését, de a meghívást szerintem a férfi "dolga".

Tél vagy nyár?
Ezen nem kellett sokat gondolkodnom, egyértelműen nyár.

Van tetoválásod?
Nincs.

Voltál már szerelmes?
Vagyok is.

Szerettél-e már valakit úgy, hogy sírtál érte?
Igen.

Cipő méreted?
37-38, esetleg 39

Kedvenc számod?
7, 17

Beszélgetés téma, amit utálsz?
Ez eléggé társaság függő, de a politikai (értelmetlen) vitákat ki nem állhatom.

Rossz tulajdonságaid?
Nem vagyok elég magabiztos, sokszor elbizonytalanodom és hajlamos vagyok arra, hogy rosszul osszam be az időmet, emiatt néha kapkodnom kell. Érzékeny is vagyok, de ez nem feltétlenül rossz tulajdonság.

Hogy látod magad a jövőben?
A jövő elég tág fogalom, sosem szoktam nagyon előre tervezni, legyen mondjuk a ma este: Bajnokok Ligája döntő nézés. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése