2011. május 30., hétfő

TAG #2


Ezt a TAG-et legutóbb Zsófi blogján olvastam és egészen kedvet kaptam a kitöltéséhez. :)

1. Van háziállatod?
Igen, van egy kiscicám, akit a Szerelmemtől kaptam. Most nyáron lesz 1 éves, Szotyinak hívják.

Egyébként van egy nagyon szép kosara, de mindig más helyet választ magának a garázsban. :D




2. Nevezz meg 3 dolgot ami fizikailag közel van hozzád!
Jog könyv, ásványvíz, újságtartó.

3. Tudsz vezetni? Ha igen volt már ütközésed/baleseted?
Még nincs jogsim.

4. Ma hány órakor keltél fel?
Negyed 9 körül.

5. Mikor zuhanyoztál utoljára?
Most kivételesen reggel.

6. Mi volt az utolsó film amit láttál?
Moziban a Karib-tenger kalózai 4., itthon pedig ugyanennek a filmnek az első részét.

7. Mi volt az utolsó sms-ed szövege?
"Jajjjj Teeee :)) Gyere, várlak ;)"

8. Mi a csengőhangod?
Rihanna- S&M



9. Voltál már valaha külföldön?Igen, voltam már több helyen is.

10. Szereted a sushit?
Még sohasem ettem, de nem is nagyon vonz, hogy kipróbáljam.

11. Hol vásárolsz élelmiszert?Ha Pesten vagyok az albérletben, akkor nagyobb bevásárlások alkalmával az Auchanba indulok, de ha csak 1-2 dolog kell, akkor általában valamelyik kisebb boltot választom, például a Spart vagy a CBA-t.

12. Vettél valaha be gyógyszert, hogy elaludj?
Erre még sosem volt példa.

13. Hány testvéred van?
Két öcsém van.

14. Asztali számítógéped van vagy laptop?
Ami kifejezetten saját, az laptop, de egyébként van több asztali gépünk is.

15. Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?
21. Black Jack :P

16. Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Igen, kontaktlencsém van.

17. Fested a hajad?
Nem, csak meliroztatom.

18. Mesélj valamit arról mit fogsz ma csinálni?
Kidolgozom a maradék jog kérdést, tanulok, fürdök és amíg várom Barátomat, addig nézem a Showder Klubot.

19. Mikor sírtál utoljára?Tegnap este.

20. Mi a tökéletes pizza feltét?Ezt nagyon nehéz kiválasztani. De legyen mondjuk négysajtos pizza bolognai mártással, sok paradicsomkarikával. Az ananászt is imádom!

21. Sajtburger vagy hamburger?Nagyon szeretem a sajtot, úgyhogy egyértelmű, hogy az első.

22. Maradtál már fenn egész éjszaka?Igen.

23. Milyen színű a szemed?
Nemes egyszerűséggel: barna.

24. Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca-Cola között?
Igen, de magában nem szoktam kólát inni, általában whisky is van benne... vagy vörösbor.

25. Milyen most az időjárás?
Már elmúlt a mai nagy hőség, kellemes kora esti idő van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése