2011. június 3., péntek

Solutio Antisudorica

Ahogy a napokban pakolásztam az egyik szekrényemben, felfedeztem egy számomra nagyon hasznos terméket. Régebben, 15-16 éves koromban eléggé izzadós voltam. Nem volt kóros mértékű, de azért kellemetlennek éreztem, ha nap végére szinte mindig egy -kisebb- folt jelent meg az aktuálisan viselt felsőmön. Akkoriban egy népszerű fórum aktív tagja voltam és gondoltam, megnézem, hogy másoknak mi vált be az izzadás ellen. Legtöbben egy Solutio Antisudorica nevű készítményre esküdtek, így én is úgy gondoltam, hogy azzal nem veszíthetek semmit, ha kipróbálom. Már csak az ára miatt sem, ugyanis kb. 400 Ft-ba kerül egy 50 g-os kiszerelés.

(forrás: google)


A Solutio Antisudorica gyógyszertárakban vény nélkül kapható. Külsőleg kell használni, ecsetelő- szerűen: az oldattal átitatott vattakoronggal gondosan át kell törölni mindkét hónaljat. Ha máshol is tapasztalható az izzadás (pl. tenyér, talp), akkor oda is lehet juttatni belőle. Fontos, hogy ez a folyamat mindig fürdés után, tiszta területen történjen, valamint az is, hogy utána egy darabig nem szabad semmilyen dezodort használni! Ügyeljetek arra is, hogy jó alaposan töröljétek meg a kezelni kívánt területet, mert vizes bőrrel érintkezve csípő, maró hatást tapasztalhatunk, piros foltok is kialakulhatnak. Az összetevőiből adódóan eléggé szárít, vigyázzunk, hogy ne használjuk nagyon töményen, kerüljük az indokolatlanul nagy mennyiséget!

Használata mindennapos. Az izzadás megszűnése egyben a termék elhagyását is jelenti, esetleg szükség esetén 3-4 naponta lehet alkalmazni. Az is lényeges, hogy a napi használat kúraszerű, így, ha észrevesszük, hogy elfelejtettük bekenni a problémás részt, akkor mielőbb pótoljuk! Természetesen ez nem jelent dupla adagot.

Összetevők: 12 g alumínium-klorid-hexahidrát 50 g készítményben, tisztított víz, izopropil-alkohol.

Allergiás reakció esetén azonnal abba kell hagyni a termék használatát! A termék nyálkahártyára nem kerülhet!

Nem túlzok, ha azt mondom, hogy már az első pár használat után tapasztalhatunk változást! Sokáig megmarad még az izzadás érzete, azonban érdekes módon sem folt, sem pedig izzadságcseppek nincsenek. Bátran ajánlom mindenkinek, szerintem ez egy jó termék az izzadás megszüntetésére.

Volt/van problémátok az izzadással? Ti mit használtok ellene?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése