2011. június 3., péntek

TAG #3

1. Kedvenc virágod? Miért?
Mindegyik virágnak örülök, nehéz kedvencet választani. Nagyon szeretem a tavaszi virágokat, mint például a jácint, a tulipán, de természetesen a vörös rózsa is elöl van a listán. Különlegesen szépnek tartom a kék rózsát is. Sokáig a nefelejcset tartottam kedvenc virágomnak, de mostanában egy ideje nem is találkoztam ezzel a növénnyel.


2. Volt vagy van műkörmöd?
Még sosem volt műkörmöm, engem nem igazán vonz. Jó, szépnek szép (nem mind...), de elijeszt, hogy sokaknak gyengék lettek a körmei, miután leszedette a műket. Én szeretem a sajátomat, jó erősek, meg különben is, elvagyok a lakkozással. :)

3. Kedvenc terméked? 
Ez nagyon nehéz kérdés. Hmmm, legyen mondjuk a fülbevaló. Ez terméknek számít? :D

4. Mennyit költesz havonta sminktermékekre, ruhára, cipőre, kiegészítőkre?
Havi szinten nem tudom, hogy mennyit, gyors fejszámolás után körülbelül olyan 15-25 ezer lehet ez az összeg, hol többet, hol kevesebbet... 

5. Hol laksz jelenleg?
Jászárokszálláson. A főiskola ideje alatt pedig Budapesten vagyok albérletben.


6. Hogyan szereted magad sminkelni a hétköznapokon?
Nem szeretem minden nap sminkelni magam, leginkább az alapozás miatt. Kicsit fölöslegesnek érzem minden nap felrakni egy "sminkmaszkot", ha megtaláltam az alapozó helyettesítő termékemet (mondjuk egy por állagú alapozó vagy egy jobb fedésű púder), akkor lehet, hogy átértékelem ezt a kérdést.

7. Miért kezdtél el blogot írni?
Régebben személyes volt a blogom, csak meghívóval lehetett olvasni. Oda írtam le a gondolataimat, örömömet, bánatomat, szóval egy megszokott naplóként működött. Most azonban már nagyon- nagyon ritkán írtam új bejegyzéseket, így arra az elhatározásra jutottam, hogy nyilvánosan folytatom, de általánosabb, nem olyan személyes és mély bejegyzésekkel, mint amilyenek eddig voltak.


8. Kinek a blogja a kedvenced?
Nagyon sok kedvencem van, most nem részletezem. :)

9. Kinek a blogját olvastad először?
Hú, ha jól emlékszem, akkor Kittuét


10. Óvodában mi volt a jeled?
Napocska.

11. Ideális esküvő?
Én a régi, hagyományos szertartásra voksolok, házasságkötő teremben és templomban. Nem vagyok elájulva a tengerparton házasodós és más, extrémebb dolgoktól. Mindenképp sátras lagzi legyen. Azt szeretném, hogy az egész nap rólam és a szerelmemről szóljon, mindenki minket ünnepeljen. :)


12. Ideális férfi?
Nagyon fontos, hogy önmagam lehessek mellette, megértsük és támogassuk egymást, tudjunk beszélgetni és együtt nevetni. Egyébként nem szeretem az ilyen kérdéseket, olyan nehéz mindig összeszedni rá a dolgokat.

13. Hány pár cipőd van?
Nem sok, kb. 7-8.


14. Beceneved, ha van mostani , ha nincs akkor régebben hogy becéztek?
Elég időszakosak a beceneveim, nincs állandó. Mindenki az aktuális kedve szerint szólít. Általános iskolában huzamosabb ideig voltam Ancsa, gimiben pedig Anci.


15. 3 legkedveltebb követőd/rendszeres olvasód neve?
Mindenkinek nagyon örülök, még akkor is, ha egyelőre kevesen vagytok. :)


16. 3 legkedveltebb blogod neve?
Hasonló kérdés mintha már lett volna.


17. Mivel foglalkozol jelenleg? (Munka/tanulás? Milyen szakon?)
Főiskolai hallgató vagyok a Zsigmond Király Főiskola pénzügy és számvitel szakán.

18. Kedvenc városod?
Erre régebben gondolkodás nélkül rávágtam volna, hogy Debrecen, de változott a helyzet. Szülővárosom a favorit. Külföldön pedig Madrid. <3


19. Hol élnél legszívesebben ha tehetnéd?
Spanyolországban. Ezt nem kell magyarázni. Pont.


20. Márkás bolt vagy turi? Miért?
Márkás. Nagyon sokat szoktam olvasni a turizók sikereiről, fogásaikról és ez egyszer nekem is meghozta a kedvemet. Elmentem én is "túrni", de egy kicsit furcsán éreztem magam, elég hamar ki kellett jönnöm. Lehet, hogy ez nem az én asztalom.

21. Kedvenc stílusod? (lehet kor, ruha, smink)
Szerintem ilyenem nincs.

22. Egyenes haj vagy göndör haj?
Az én hajam egyenes, de teljesen szög egyenes, nem is lehet begöndöríteni, mert nagyon hamar kirúgja magát. Ezért: GÖNDÖR! Álom... :(

23. Szoli vagy önbarnítás?
Ezek közül egyik sem, napozni szeretek.

24. Párkapcsolatban élsz?
Igen.

25. Szerelem vagy szex?
Számomra nincs szex szerelem nélkül.


26. Kedvenc alkoholos ital/koktél?
Ballantine's, ha koktél, akkor Pina Colada.


27. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?
Igen, biztosan kibírnám, ne dőlne össze a világ, ha két hétig nem sminkelnék. Bulikban viszont nagyon furcsán és meztelennek érezném magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése