2011. június 27., hétfő

TAG #4

Ezt a TAG-et Bogca blogjában találtam, gondoltam kitöltöm én is, mert megtetszett. Íme az én válaszaim:

1. Melltartóban alszol?
Dehogy! Van olyan, aki igen? :O

2. Zokniban alszol?
Nem. Nem szeretek zokniban aludni, maximum télen, ha nagyon- nagyon fázik a lábam, de nem sokszor fordul elő ilyen.

3. Inkább egyedül aludnál vagy valaki mással?
Utálok egyedül aludni, megszoktam (és szeretem), hogy mással kell osztozni az ágyon.

4. Szereted a drámát?
Olvasni és nézni igen, viszont az életemből nem hiányzik, az biztos. Fő a nyugalom. :D

5. Lányos lány vagy?
Nem mondhatni. Szeretek sminkelni, magammal foglalkozni, öltözködni, táncolni, stb., de nem vagyok az a tipikus lány: mások a hobbijaim és más a felfogásom is, a viselkedésem.

6. Kit öleltél meg utoljára?
Imit.

7. Kicsi vagy nagy táska?
Közepes.

8. Alacsony vagy?
Szerintem átlagos. 165- 168 cm körül vagyok.

9. Szeretsz most valakit?
Igen.

10. Van a Facebook- jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Nincs.

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Persze, hogy zavar.

12. Önteltnek tartod magad?
Szerintem ez nem jellemző rám.

13. Beöltözöl Halloweenkor?
Nem, még farsangkor sem.

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Nem tudok róla.

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Ha ezen elég ideig gondolkoznék, akkor biztosan eszembe jutna valami, de most hirtelen csak kocsik ugranak be.

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Igen. :P

17. Pletykálnak rólad valamit?
Nem tudok róla, szerintem nem.

18. Szólítasz bárkit a vezetéknevén?
Nem, szerintem ez túl személytelen.

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Ébredés után vagyok, még nem öltöztem fel, úgyhogy semmilyen. :P

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Régebben a sötét hajú fiúk tetszettek, de ahogy idősebb lettem, már nem számított; rájöttem, hogy nem ez a fontos.

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Adja önmagát és engedje, hogy én is önmagam lehessek mellette.

22. Van most legjobb barátod?
Igen.

23. Összetört már a szíved valaha?
Ha jobban belegondolok, akkor mégsem...

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Nem.

25. Elégedett vagy az életeddel?
Van még hová építgetni, de nagyon ritkán panaszkodom. :)

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
Nem.

27. Ugrottál már ruhástól a medencébe?
Önszántamból nem.

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
Mindig jobban kijöttem a fiúkkal, úgyhogy inkább fiúk.

29. Pofoztál már meg srácot?
Hú, szerintem még nem.

30. Mitől félsz a leginkább?
Attól, hogy elveszítem azokat az embereket, akiket szeretek.

31. Sírtad már magad álomba?
Volt már rá példa.

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
Persze, hogy volt. :)

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
Szerintem ez ennél bonyolultabb és összetettebb kérdés.

34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
Kiskoromban természetesen szerettem volna híres lenni, de ma már nyűgnek tartanám a sztárságot.

35. Hiányzik most valaki?
Igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése