2011. november 23., szerda

TAG #5

Katie oldalán találtam ezt a TAG-et és kedvet kaptam hozzá. Ha gondoljátok, töltsétek ki Ti is és linkeljétek be a kommentekhez, szívesen olvasom bárkiét! :)

1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész?
Nem, sőt, mondjuk úgy, hogy csak alkalmakra, bulikra sminkelek. Na jó, néha, ha kedvem van, akkor egyéb esetekben is.

2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?
Általános iskolás koromban AVON-oztam, onnantól rendelgettem magamnak egy kis körömlakkot, egy kis szemhéjpúdert, egy kis ezt, egy kis azt... de aztán valahogy nem foglalkoztatott a dolog. Nagyjából 3 éve építgetem tudatosan a sminkkollekciómat.

3. Szerinted mitől szép egy smink?
Nagyon fontos, hogy passzoljon a viselőjéhez minden tekintetben. A szép kivitelezés, a technika, a megfelelő színek és árnyalatok alkalmazása is elengedhetetlen.

4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?
Ha ki vagyok sminkelve, akkor is viszonylag ritkán, mert megtaláltam a számomra legmegfelelőbb termékeket, így nincs szükségem a folyamatos ellenőrzésekre, a sminkem általában a helyén marad addig, amíg kell. :)

5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit? 
Biztos vagyok benne, hogy igen! Szerintem volt már sötétebb/nem megfelelően eldolgozott alapozóm. Régebben nem használtam szemhéjalapot sem, bár ezt nem tekintem bakinak, ugyanis szerintem ez csak egy extra a tartósság érdekében. Még mindig van mit tanulnom és tökéletesítenem a dolgokon, de úgy gondolom, hogy az alapok tekintetében már elég magabiztos vagyok, nem hiszem, hogy nagyon mellé tudnék lőni egy- egy dologgal, szóval remélem, hogy nem fogok többet sminkes bakit elkövetni.

6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.)
Ez időszakos nálam, mindig változik, hogy mikre vagyok rákattanva. De az abszolút kedvenceim a szemhéjpúderek.

7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?
Sosem sminkeltem olyan módon, hogy másokat megbotránkoztassak, úgyhogy, nem kerültem összetűzésbe senkivel a sminkelésem miatt. Megjegyezném - ahogy fentebb már írtam is - napi szinten sosem sminkeltem magam.

8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked?
Meg szokták dicsérni, ha tetszik nekik, sőt, a kritikát is elmondják, mert tudják, hogy én azt vallom, hogy az építő jellegű kritika csak hasznára válik az embernek, így nem vonulok el sírva, ha megjegyzik, hogy ez a szín éppenséggel nem pont hozzám illő, stb.

9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked?
Azt hiszem, ezt a kérdést át is ugorhatom...

10. Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?
Egyértelműen az utóbbi típus vagyok! Ritkán fordul elő velem, hogy hirtelen felindulásból vásárolok, akkor is csak kisebb összegű dolgokat. Nem szeretem szórni a pénzt, igyekszem megnézni, hogy mi az, amire kiadok.

11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?
Régebben a jászberényi Rossmannban állandóan kipakoltatták velem a zsebeimet kifelé menet, de azóta csak távolról figyelő (de azért idegesítő) őrökkel volt dolgom.

12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?
Eltüntetném az összes mitesszeremet!

13. Ajándékoztál már el, vagy dobtál ki olyan sminkterméket, amiről azt hitted sosem lesz rá szükséged, végül mégis hiányzott és megbántad, hogy megszabadultál tőle?
Nem hiszem, hogy előfordult volna ilyesmi. Talán egyszer kidobtam az alapozómat rögtön azután, hogy elfogyott és nem emlékeztem az árnyalatára, ezért újra meg kellett keresnem a boltban a nekem megfelelő színt.

14. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)
Nem. Igyekszem egyensúlyt tartani, nem költök mániákusan (vagyonokat) egyikre sem.

15. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?
Most nem emlékszem konkrét esetre, de a nagyon szeles, hideg, csípős idő képes érdekes dolgokat produkálni az arcomon, ahogy a nagyon meleg is, de mivel nem emlékszem konkrét esetre, így szerintem nem gyakori az ilyen.

16. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?
Egész egyszerűen: nem, mert nem tetszik.

17. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra? 
Néha belegondolok, de aztán rájövök, hogy ezen hülyeség filózni, úgyhogy abba is hagyom gyorsan a számolgatást.

18. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?
Nem. Szeretném, ha azon a napon profik kezében lennék, így biztos, hogy nem én leszek az, aki a sminkemet majd elkészíti azon a nagy napon.

19. Félsz a szempilla göndörítőtől?
Félni? Óóó, én azért komolyabb dolgoktól félek, mint egy szempilla göndörítő... egyébként előszeretettel használom, már ha nem felejtem el. :)

20. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?
Ha csak egy dolog lehet, akkor legyen mondjuk egy öntisztító ecset. Nem szeretek ecsetet tisztítani. Na persze, ha több dolog is lehetne, akkor lennének még ötleteim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése