2011. december 13., kedd

Karácsonyi TAG

Nalina személyes blogján találtam ezt a kis TAG-et, vagy, ahogyan ő nevezi: challenge-et. Ahogy olvastam a válaszait, egyre jobban elhatalmasodott rajtam, hogy ezt nekem is ki kell töltenem! Nagyon klassz, hogy ennyire aktuális, hiszen jövő héten már itt a Karácsony! Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is, szívesen olvasom bárki válaszait!

1. Kedvenc karácsonyi dalod

Elég egyszerű és a rádiók által "agyonjátszott" kedvencem van, ami nem más mint a Wham!- Last Christmas. Nagyon régóta szeretem ezt a zenét, de végérvényesen akkor vált a kedvencemmé, amikor pár éve egy német zenecsatorna is benne volt a helyi kábelcsomagban, azon egy nap többször is lejátszották.


2. Kedvenc karácsonyi filmed

A pár évvel fiatalabb énem hatalmas ugrándozások közepette rávágná, hogy a Reszkessetek betörők! De ebből is egyébként szigorúan csak az első rész... vagy esetleg még a második is jöhet. A többi már nem tetszik. Most így, idősebben, mindenképp kedvenc karácsonyi filmként kell feltüntetnem még az Igazából szerelem című filmet is.A Grincs pedig csak Jim Carrey miatt kerül ide! :)

3. Kedvenc karácsonyi epizódja egy sorozatnak

Az egyik kedvenc sorozatom a Jóbarátok és most hirtelen az a rész jutott eszembe, amikor Joey és Chandler a benzinkúton vásárolt ajándékokat adják át a barátaiknak Karácsonykor... de egyébként elég sok sorozatot nézek, ezek többségének van legalább egy karácsonyi epizódja, nincs előttem most hirtelen mindegyik, úgyhogy abszolút kedvencet nem tudok választani.

4. Kedvenc karácsonyi hagyományod

A kedvenc karácsonyi hagyományom jelenleg már nem él a házunkban, mert már a gyerekek tudják, hogy nem a Jézuska hozza az ajándékokat. Régebben, amíg egyikünk is hitt még ebben, akkor az ünnepi vacsora után összegyűltünk egyikünk szobájában, amíg Anyáék elrendezték az ajándékokat a fa alatt, aztán egy arany csengővel jelezték, hogy lemehetünk. A csengőszóra pedig azt mondták, hogy az angyalkák csengettek. Az ajándékozás után sokáig játszottunk még a nappaliban az új játékokkal, közben pedig karácsonyi filmeket néztünk a tévében. Szerintem nem volt még olyan év, amikor ne láttuk volna közösen a Reszkessetek betörőket. Nagyon szeretem még a közös mézeskalács sütéseket, de ez a karácsonyi készülődés része.

5. Kedvenc karácsonyi sütid

Most lehet, hogy sokakat megbotránkoztatok ezzel, de én nem szeretem a bejglit és a zserbót sem, pedig ezek minden Karácsonykor készülnek nálunk... az utóbbi két évben Anya szerencsére gondolt rám is és azóta csokis kalácsot is készít, ami gyakorlatilag ugyanaz, mint a bejgli, csak csoki van benne. Ezt viszont már nagyon szeretem. A kedvencem pedig nem más, mint a mézeskalács. Rengeteg szokott belőle készülni, mindenféle formában és nagyon sokáig esszük. Olyan jó lekucorodni a kanapéra egy jó könyv vagy film mellé tea és mézeskalács társaságában... nyami.

6. Egyik legkedvesebb karácsonyi emléked

A legkedvesebb? Ez nehéz kérdés, én mindegyik Karácsonyt szeretem valamiért, mindegyik kedves számomra valamilyen okból. Elég kicsi voltam még, amikor a sok szeretet és együtt töltött idő ellenére sem tudtam felszabadultnak érezni magam, ugyanis a kiscicám már jópár napja nem került elő, aggódtam, hogy talán soha sem lesz meg. Innen szerintem már mindenki számára egyértelmű, hogy pont Szenteste került elő a kicsike... sajnos azóta már nincs velünk, elütötte egy autó, de sosem felejtem el, ahogy egyszer csak a nyávogására lettem figyelmes. Kinyitottam az ajtót és ott állt... tényleg, mint egy mesében. Arra is emlékszem, hogy aznap este bent lehetett a házban és együtt tölthette velünk a Szenteste hátralevő részét, pedig akkoriban  nem engedték meg Anyáék, hogy a házban legyen a cica.

7. Az a karácsonyi játék, amire kisgyerekként annyira vágytál

Lehet, hogy közhelyes, de nekem ezek a barbie babák voltak. Viszonylag későn kaptam barbie-kat a többiekhez képest, később kezdtek el érdekelni az ilyen játékok, úgyhogy nagyon boldog voltam, amikor megpillantottam őket a fa alatt.

8. Kedvenc karácsonyi díszed

Van egy arany holdacska, az nagyon tetszik, általában azt én szoktam feltenni minden évben a fára. Vicces, hogy szerintem egy kávé mellé volt csomagolva sok- sok éve, de nekem akkor is valamilyen okból a kedvencemmé vált. Unokatesóméknál pedig van egy zöld békafejet ábrázoló dísz, amit szintén nagyon kedvelek, azért, mert szerintem ez nagyon egyedi vagy legalább is nem túl szokványos.

9. Pár dolog a karácsonyi listádról

Van pár dolog, amit szeretnék Karácsonyra, de most nem mondtam senkinek semmit, kíváncsi vagyok, hogy miket kapok. Valahogy úgy érzem, hogy kinőttem abból, hogy "leadjam a rendelést".

10. Kedvenc karácsonyi albumod

Nincsen kedvenc albumom, sőt, egy karácsonyi albumom sincsen... azt hiszem, lassan keresek valamit, hogy legközelebb már ide is írhassak valamit. Sokan dicsérik Michael Bublé karácsonyi albumát, majd belehallgatok, kíváncsi vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése