2012. január 30., hétfő

TAG #8 - Te mit választanál?

Már lassan két hete a piszkozatok között van ez a Katie által készített TAG, úgy gondoltam itt az ideje befejezni. :)

Porpúder vagy kompakt púder? 
Egy púderem van csak, az kompakt, úgyhogy a válasz egyértelmű. Később majd szívesen kipróbálnék egy porpúdert is.

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)? 

Attól függ, hogy milyen célt szolgál. Vízvonalra szemceruza, szempillasorhoz pedig bármilyen tus jöhet, igaz, még nem mindig sikerül tökéletes vonalat húznom.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza? 
Ha kozmetikusnál járok szemöldököt szedetni, akkor mindig be is festetem, de ez nem tart addig, mire legközelebb mennék, ezért itthon még rászoktam segíteni: ha vannak kósza szálak, kitépem őket és egy megfelelő színű matt szemhéjpúderrel végigszaladok rajta.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Nem volt még rajtam műszempilla, kicsit félek tőle, de terveim között szerepel a soros kipróbálása. 

Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Utána. Fel sem merült bennem, hogy előtte kellene...

Primer vagy sminkfixáló? 
Van egy sminkfixálóm, de bevallom őszintén még sosem próbáltam ki, attól félek mindig, hogy "elmaszatolódik" tőle a kész smink. :D Ezért itt inkább a primert választom, bár kimondottan primer termékem nincs, hidratálókrémet szoktam az alapozó alá tenni.

Alapozó vagy BB krém?
A BB krém mintám meggyőzött, már csak a megfelelő árnyalatot kell kiválasztanom és akkor végre egy teljes kiszerelésnek a tulajdonosa lehetek. :) Bulikba mondjuk én még mindig alapozót használok.

Szájfény vagy rúzs? 
Leginkább egyik sem, Imit nagyon zavarja, de ha választani kell, akkor rúzs, azt gyakrabban hordok.


Pigment vagy préselt szemhéjpúder? 
Imádom a pigmenteket, ehhez képest azonban sokszor inkább mégis a préselt szemhéjpúdereket választom, mert azokat sokkal praktikusabban lehet használni, nincs velük annyi gond.

Avon vagy Oriflame? 

Egyértelmű, hogy az Avon.

Transzparens púder vagy színezett? 
Nincs transzparens púderem, úgyhogy ez eldőlt.

Színes smink vagy natúr smink? 
Hétköznap natúr, alkalmakkor színes.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható? 
Általában lemosható pakolásokat használok, nekem azok sokkal kellemesebbek. A mitesszer eltávolító maszkok esetében használok csak lehúzhatót.

Bronzosító vagy pirosító? 
Pirosító.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés? 
Sosem egyenesítem a hajam, mert így is szögegyenes, úgyhogy legyen a göndörítés, bár azt sem gyakran teszem.


Matt vagy csillogó? 
Imádok mindent, ami csillog. :)

Hosszú pillák vagy dús pillák? 
Fú, hát legjobb esetben mindkettő... de akkor legyen inkább a hosszú.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk? 
Jobban szeretem az élénk színű lakkokat, bár mostanában több natúrabb színnel is kezdek megbarátkozni.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 
Kedden este és szombaton délelőtt szoktam hajat mosni.

Dm vagy Rossmann? 

Rossmann. Nem szeretem a DM-eket, nem sok olyan termék van, amiért oda akarnék menni, mert csak ott lehet kapni... sőt, szerintem egy olyan sincs.

Csillámpor vagy strasszkő? 

Csillámpor, imádom, annyira szép. :)

Borotva vagy gyanta? 
Egyik sem. Epilátor.

Műköröm vagy lakkozás? 
Sosem volt műkörmöm, de nem is baj, mert élvezem a lakkozást.

Rövid vagy hosszú haj? 
Nagyon sokáig rövid volt a hajam, örülök, hogy megnövesztettem és semmi pénzért nem lenne ismét rövid. A válaszom egyértelmű: hosszú.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 
Másokon borzasztóan tetszik a nude, de magamon még nem találtam meg a tökéleteset, úgyhogy legyen az élénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése