2012. május 15., kedd

TAG #9 - Hét halálos bűn a szépségápolásban

Bogca blogján láttam ezt a TAG-et, ő fordította le és azóta már többen is kitöltötték. Beállok én is a sorba, olvassátok szeretettel a válaszaimat:

1. Kapzsiság - Mi a legolcsóbb és a legdrágább sminkterméked?
Legolcsóbb minden bizonnyal valamelyik Essence leárazáson vásárolt darabom, ha jól emlékszem egy lila és egy zöld zselés tus is hazajött velem 299 Ft-ért.
Legdrágább pedig a 88-as CS palettám.

2. Harag - Milyen sminktermékkel nem vagy kibékülve?
Nagyon tetszenek másokon a tusvonalak, én azonban még nem találtam meg a megfelelő terméket, formát, eszközt, amivel magamnak is olyan tusvonalat tudnék varázsolni, ami tetszik. Így marad a nyálcsorgatás, na és persze a sok gyakorlás.

3. Torkosság - Melyik a legjobb ízű sminkterméked?
Egyértelműen a vaníliás kólaízű ajakápolóm. (Az már más kérdés, hogy nekem inkább szárítja a számat, minthogy hidratálná, emiatt nem szívesen használom)

4. Restség - Milyen szépségápolási terméket használsz ritkábban, lustaságból adódóan?
Nem lustaságból, de szinte sosem teszek a számra semmit egy kis ajakápolón kívül. Nem igazán találtam még meg a rúzsozás, szájfényezés megfelelő módját annak érdekében, hogy ne legyen mondjuk rúzsos a poharam vagy hogy ne kelljen ötpercenként újrakennem.

5. Kevélység - Milyen sminktermék adja neked a legnagyobb magabiztosságot?
Az alapozó/BB krém. Úgy érzem, hogy ezektől lesz egységes, elfogadható bőröm, mert bár pattanásaim nincsenek, de a mitesszereim eléggé zavarnak.

6. Bujaság - Milyen tulajdonságokat találsz a legvonzóbbnak az ellenkező nemben?
Ez a kérdés gondolom a külső tulajdonságokra vonatkozik. Én mindig az összhatást nézem, nekem az a fontos, hogy megfogjon valami a másikban. Az ilyen metroszexuális, lenyalt hajú, darázsderekú típusú srácok - tudjátok, a manapság "divatosak"- azonban nem az eseteim. Mindenképp legyen férfias az illető.

7. Irigység - Milyen terméket kapnál a legszívesebben ajándékba?
Talán körömlakkot, imádom őket és sosem elég belőlük, de ha tágabb értelemben nézzük a szépségápolást, akkor most erre a hajvasalót mondanám, mert magamnak sajnálom megvenni (nem hiszem, hogy igazán kihasználnám, nagyon sok és szögegyenes hajam van, úgysem vasalgatnám magamnak), de ha megkapnám valakitől, alkalomadtán néha talán begöndöríteném vele a hajamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése