2011. július 5., kedd

200 felülés program

Tegnap a nagy hidegre és az egész napos rossz időre tekintettel, elég sokat böngésztem a neten. Legfőképp sminkes, életmódos, tornászós oldalakat, blogokat vadásztam, így leltem rá a 200 felülés programra. Első olvasásra nagyon megtetszett, ugyanis már régóta szerettem volna jó formába lendülni a hasizmomat illetően és ez a program garantálja a folyamatos fejlődést.

Külön pozitívum, hogy mindenki kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb szintet, nem kell rögtön olyan mennyiséggel kezdeni, amivel nem birkózik meg az ember. A többnapos izomláz is elkerülhető, ezért nem megy el az ember kedve már az elején.

Magáról a programról IDE kattintva tudtok olvasni, ezzel nem is szaporítom az írásomat. Ami engem illet, én nem csináltam meg az előzetes felmérést; a leggyengébb szinten fogok kezdeni. Úgy tervezem, hogy hétfő- szerda- pénteken fogom megcsinálni a napi feladatokat, ez az első (tehát a mostani) héten kedd- csütörtök- szombatra módosul, ugyanis ma kezdem el az egészet. Szombaton már Hajdúszoboszlón leszünk nyaralni, úgyhogy majd ott kell megoldanom, de nem hiszem, hogy gondot fog okozni pár felülés lebonyolítása. Szerintem az lesz a legjobb, ha már reggel letudom őket, mert napközben/estefelé lehet, hogy nehezebb lesz rávenni magam.

Összességében nagyon kíváncsi vagyok, hogy a 6. hét végére tényleg képes leszek-e 200 felülés elvégzésére. Ha vége lesz a programnak, majd beszámolok a tapasztalataimról és az eredményességről, végeredményről.

Mit szóltok ehhez a programhoz? Van kedvetek kipróbálni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése