2012. január 12., csütörtök

Hajgöndörítés természetesen

Szögegyenes hajam van és ahogy az már lenni szokott: imádom a hullámokat, a loknikat, a göndör hajat... De nincs egyszerű dolgom, ha magamnak szeretném elkészíteni ezeket. A fodrász is meg szokott szenvedni vele, mert nagyon gyorsan kirúgja magát a hajam és egy tonna hajlakkal is csak nehezen áll úgy, ahogy kell. Legutóbb azonban változás történt, ugyanis egy barátnőm a hajvasalója segítségével gyönyörű hullámokat varázsolt számomra, amik még másnap is hellyel- közzel, de megtalálhatók voltak a hajamban! Felcsillant a remény, hogy talán nekem is lehet néha göndör hajam, ha úgy akarom. Mivel hajvasalóm nincs (hajsütőm az van, de félek, hogy leégetem a fülemet), a hajcsavarózást körülményesnek és időigényesnek tartom, ezért valami egészen másfajta módszerhez kellett folyamodnom. Bogca blogján láttam egy nagyon érdekes módszert, amit bárki elkészíthet otthon bátran és biztonságosan. Ez nem más, mint a hajgöndörítés egyetlen zoknival!


Azóta több variációval is találkoztam, ezek közül az egyik, amikor több zoknit és egy kicsit eltérő módszert alkalmazunk:



Hajpánttal:


És mindenféle eszköz nélkül is lehet természetesen hajat göndöríteni. Ilyen lehetőség például, ha befonjátok vizesen és hagyjátok megszáradni, de bevallom, ezzel a módszerrel nem teljesen a kívánt hatást érem el. Ilyen természetes módszer még:


Meghökkentő lehet, de papírral is lehetséges hajat göndöríteni, de ez már szerintem nagyon hasonlít a hajcsavaróval történő göndörítésre. Azoknak lehet jó opció, akik nem rendelkeznek hajcsavarókkal.





Bármelyik módszert választjátok a fentiek közül, abban biztos lehettek, hogy a lehető legkevesebbet roncsoljátok vele a hajatokat, ugyanis teljesen mellőzik a melegítést.

Szépen sorban majd mindegyiket ki szeretném próbálni. Tegnap éjszaka az első módszer szerint feltekertem a hajamat és abban aludtam, hamarosan lehull a lepel... majd teszek be képet az eredményről.

Kipróbáltátok már valamelyik módszert? Tudtok még ilyen hajgöndörítési lehetőségeket?

2 megjegyzés:

  1. kiszeretném próbálni, de nekem vállig érő hajam van. Szerinted azzal milyen lenne? meglehet így is csinálni? pl a 3. videót? vagy az 1.-t? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Szerintem mindenképp próbáld meg, sokkal inkább függ a haj milyenségétől, mint a hosszától. :)
      Én még csak az első verziót próbáltam, annak az eredményét megtalálod itt a blogon is, a harmadikhoz sajnos nincsen olyan hajpántom, de ha Te azzal próbálod meg, szívesen várom a visszajelzést. :)

      Törlés