2013. augusztus 22., csütörtök

Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex azaz a DM sajátmárkás hajvitaminji

Pár hónapja azt javasolta a fodrászom, hogy kezdjek hajvitamint szedni. Teljes mértékben egyetértettem vele, mert az utóbbi időben nem voltam olyan elégedett a hajammal, mint régen. Látszik, hogy megviselte a melírról festésre történő váltás. Én pedig imádom a hajamat, már így is károsodott a fénykorához képest, úgyhogy elkezdtem kutatni a pénztárcámnak megfelelő (jelenleg munkát keresek) termék után. A DM sajátmárkás termékére esett a választásom, sok jót olvastam róla és az ára is abszolút baráti: 800-900 Ft és 2 hónapra elegendő kapszulát tartalmaz. Az összetevőket ide kattinva olvashatjátok, ahol további véleményt is találtok.

kremmania.hu


Az alkalmazása nagyon egyszer: minden nap folyamatosan egészen 60 napig 1 tablettát kell bevenni naponta. Én mindig reggel vettem be, de reggeli után, mert volt olyan, hogy éhgyomorra vettem be és nem sokkal később hányingerem lett. Nem biztos, hogy összefügg a két dolog, de azért az eset után figyeltem arra, hogy mindig egyek valamit mielőtt beveszem a kapszulát.

Fontos tudnivaló még, hogy ez a készítmény nem csupán a haj szépségét segíti elő, hanem a körmöket is erősíti, így azoknak is érdemes belekezdeni egy ilyen 60 napos kúrába, akik állandó harcban állnak a töredező körmökkel. Bőrszépítő hatása is lehet a doboz hátoldala szerint.

Sokan tartanak a B vitamin éhségnövelő hatásától, nálam ilyen nem volt, ugyanannyit ettem, amennyit szoktam, nem kezdtem őrült zabálásokat rendezni.

Nekem elég jól teljesített mindkét területem, a pozitív változásokat már 2 hét elteltével megfigyelhettem. A hajam erősebb, fényesebb és dúsabb lett, nem hullik már annyira, mint a kapszula szedése előtt. Hajnövekedés tekintetében nem tapasztaltam semmilyen változást. A körmöm nagyon erős lett, most már meg sem kottyan neki egy hosszabb időtartamú mosogatás, gyorsabban is nő, bár én az utóbbi években inkább rövid köröm párti vagyok, praktikusabbnak tartom. Bőrszépítő hatásáról nem igazán tudok nyilatkozni, alapjába véve elégedett vagyok a bőrömmel.

Összességében én bátran ajánlom mindenkinek, szerintem az ára sem vészes és ha a haj-köröm-bőr trióból csak az egyik problémára jelent megoldást, már akkor megérte beruházni rá.

Ti szedtek valamilyen szépség- vagy hajvitamint? Mik a tapasztalataitok ezen a téren? Esetleg már ezt a kapszulát is próbáltátok? Ha igen, bevált? Meg vagytok elégedve a hajatokkal/körmötökkel?

2 megjegyzés:

  1. Ugyanezt szedem, a körmeim erősödtek a hajam még hullik, de ezen a vitamin önmagában nem fog segíteni. Nekem növelte az étvágyamat, ami nyáron nem volt hátrány. Korábban a nagy melegben alig ettem.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is ilyet szedek, és én is próbáltam már, hogy eszek előtte, vagy pont, hogy nem eszek, tehát kipróbáltam mindkettőt, de nekem a hányinger néha mindkettő esetben előfordult. Viszont rájöttem, hogy nem ezzel van összefüggésben,- nálam legalábbis- hanem azzal, hogy mennyi folyadékkal veszed be. Mióta sok folyadékkal iszok rá, nem jelentkezett a hányinger. Talán ez lehet a megoldás :)

    VálaszTörlés