2011. november 17., csütörtök

5 éve hunyt el a valaha volt Legnagyobb Magyar Labdarúgó

Napra pontosan 5 éve, hogy örök álomba zuhant Puskás Ferenc, a Nemzet Legnagyobb Magyar Futballistája. Óriási vesztesége az országnak, a labdarúgásnak... mindenhol őszintén és mélyen gyászolták, s a mai napig is méltó módon emlékeznek Rá.

Az egyik születésnapomra megkaptam a Szőlősi György által írt Puskás című könyvet és azóta is nagy becsben tartom. Óriási élmény volt elolvasni, sokkal közelebb hozza az emberhez ezt a Nagyszerű Legendát. Rengeteg vicces, mókás, kedves, na és persze szomorú történet van benne... azóta is szeretettel lapozgatom.

Öcsi Bácsi, Nyugodj Békében, Isten Nyugosztaljon!



Istenem... megszakad a szívem... emlékszem erre az estére. Már megfürödtem, egy narancssárga pizsomában ültem a nappaliban a tévé előtt nyakamban a Realos sálammal és vártam, hogy kezdődjön a mérkőzés. Természetesen a kedvenc fotelemben foglaltam helyet. Az ellenfél a Racing Santander volt. Szerencsére a Fiúk méltóképp búcsúztak Panchotól, sikerült győzelemmel emlékezni Rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése