2011. április 11., hétfő

Videósorozat ajánló

Pár hete figyeltem fel egy nagyon érdekes és szerintem sokak számára tanulságos sorozatra. Először azon az oldalon találkoztam egy ilyen cikkel, amikor kiléptem iwiwről és az automatikusan betöltődő oldalon böngésztem. A talált érdekesség egészen pontosan a life.hu Szépülj rovatában található és a Hogyan legyek jó nő? címet viseli.

Nagyon tetszenek ezek a videók, mert tényleg hétköznapi nőknek szól, apró trükkök, praktikák, amelyek csak egy kis odafigyelést igényelnek, mégis látványos változást eredményeznek. De tudjátok mit? Nézzétek meg Ti magatok ide kattintva!

(forrás: life.hu)

Ti ismertek ilyen sminkeléssel/szépségápolással/életmóddal kapcsolatos praktikus videó- vagy cikksorozatot? Ha igen, melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése