2012. június 18., hétfő

Filmvélemény #4 - Életrevalók (Intouchables)

Mostanában elég sok helyen olvastam erről a filmről, mindenki csupa jót írt róla, így úgy éreztem, ezt muszáj megnéznem nekem is. Pár hete le is töltöttem, de amikor megnéztük az előzetesét őszintén szólva semmi kedvünk nem maradt ahhoz, hogy megnézzük a filmet... nem igazán tetszett. Másnap viszont úgy alakult, hogy mégis rávettük magunkat, azzal érvelve, hogy mégiscsak sokaknak tetszik.

forrás: torrentkereso,hu


Nekünk is tetszett. Sőt, ez nem kifejezés. Végig nevettük, hiszem az egyik főszereplő nagyon vicces karaktert alakít... és azért el is gondolkodtatott bennünket a film. Két teljesen külön világ találkozik benne, megmutatkozik a barátság ereje, sokszor nagyon megható az egész szerintem.

A történet Franciaországban játszódik, egy baleset miatt tolószékbe kerülő gazdag férfiról szól, aki ápolót keres maga mellé. A választása első ránézésre nem épp a megfelelő személyre esett, mindenkit megdöbbentett. Ezután azonban kezdetét veszi a végeláthatatlan vicces, megható, megbotránkoztató, néhol őrült ötletek és cselekmények, élmények sorozata, amely végig leszögezi a néző figyelmét.
A film vége azonban nekem nem igazán tetszett, olyan hirtelen vége lett és számomra egy kissé lezáratlan maradt. Nem így kellett volna befejezni véleményem szerint.

Aki olyan filmre vágyik, amin lehet nevetni és közben mondanivalója is van, annak bátran ajánlom!

Ti láttátok már ezt a filmet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése