2012. június 28., csütörtök

Filmvélemény #5 - Pillangó-hatás 3. (The Butterfly Effect 3.)

A napokban épp olyan film után kutattam a laptopomon, amit még nem láttam, így került megnézésre a Pillangó-hatás 3. Az első két részt még régebben láttam és tetszettek, nem is értem, hogy ez hogy maradhatott ki eddig.

forrás: tkshare.com


A történet főszereplője, Sam, egy különleges tulajdonság birtokosa. Vissza tud menni az időben, balesetek/gyilkosságok helyszínére, megfigyelni, hogy ki volt az elkövető. Ezáltal segíti a rendőrség munkáját, illetve önmagát is, mivel busás összegeket vehet fel azért, hogy rács mögé juttatja a gyilkosokat. Az időutazást sosem csinálhatja egyedül, mert nem lehet tudni, mikor lép fel bármiféle komplikáció közben, ezért húga, Jenna felügyeli eközben. A bonyodalom ott kezdődik, amikor Sam egy gyilkos áldozatául esett régi szerelmének nővére keresi fel, hogy utazzon vissza Rebecca gyilkosságának napjára, hogy kiderüljön, ki volt a tettes. Tudni kell még azt is, hogy a visszautazás során nemcsak megfigyelheti az eseményeket Sam, hanem akár közbe is léphet. Mivel ennek a lehetőségnek drasztikus következményei vannak, csak egyszer élt ezzel élete során. Most azonban szintén nagy a csábítás, hogy megmentse fiatalkori szerelmét... 

A visszaugrások miatt végig bonyolódik a történet, nem hagyja, hogy ellaposodjon és a néző elveszítse érdeklődését. A film hangulata elég nyomasztó, végig feszült és természetesen nagyon kíváncsi voltam, miközben néztem. A film végén lévő csavar pedig zseniális lett szerintem.

A jól megszokott Pillangó-hatás élményt nyújtja ez a rész is, bátran ajánlom megnézésre.

Ti láttátok már valamelyik részét? Szeretitek az ilyen filmeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése