2012. május 21., hétfő

Elmúlt hét

Sziasztok!
Múlt héten napközben szinte minden nap elég egyhangú tevékenységet folytattam: tanultam. Emellett azért edzettem, takarítottam, pakoltam, ilyen- olyan apróságokat csináltam, de alapvetően tényleg a tanulással teltek a napok. Ilyen ez a vizsgaidőszak...
Az esték azonban ennél izgalmasabban teltek, hétfőn és kedden a Presszóban voltunk egy kis beülős- beszélgetős mókán, szerdán filmeztünk otthon, csütörtökön Daniéknál volt főzés (babgulyásleves), pénteken Pálinkafesztivál Újszilváson, szombaton egy kis pihenés, napozás, fagyizgatás, este BL döntő Janiéknál.
Tegnap délelőtt filmeztünk, délután én tanultam, aztán este mentünk ki a tanyára főzőcskézésre, Jani 30. születésnapját ünnepeltük.
Isten Éltessen innen is, Jani!
Ma pedig tanulás ezerrel, holnap vizsga, de jelenleg jobban elkeserít, hogy a péntekire ötletem sincs, hogy hogyan kellene tanulni, hogy is kezdjek hozzá... na mindegy, már nincs sok hátra. Annak viszont nagyon örülök, hogy holnap pont Apának is mennie kell Pestre, így nem kell fél 5-kor kelnem. :)
Holnap szurkoljatok, csodaszép hétfőt és hetet kívánok Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése