2012. május 29., kedd

Filmvélemény #3 - Sötét zsaruk 3 (Men in Black 3)

Barátom már pár hete "üldözött" a Men in Black harmadik részének előzetesével, egészen pontosan ezzel a jelenettel:


Ezt egymásután sokszor... jó sokszor. Megvolt tehát a hangolódás a filmre és hogy fokozzuk ezt, le is töltöttük gyorsan az első két részt. Egyébként is szeretjük ilyen esetekben újranézni az előző részeket. Csütörtökön aztán meg is néztük Gyöngyösön a legújabb alkotást.

(forrás: filmbuzi.hu)


A történet elején igazából nem is kapcsoltam, hogy ez már a film lenne, csak később vettem észre, hogy ez már nem egy bemutató. :D A film végig a jól megszokott Men in Black hangulatban telt, az alapsztori adott volt, ebben a részben is voltak jócskán vicces jelenetek, olyan mondatok, amiket később esetleg idézni is lehet... tudjátok. :) Összességében nekem nagyon tetszett az egész, sokkal jobban fel volt építve, mint ahogyan én azt csak remélni mertem. A vége felé volt egy borzasztó megható jelenet, teljesen ledöbbentem, egyébként ez ragadott igazán magává, különben csak egy Men in Black film lett volna a "sok" közül.

Úgy gondolom, hogy ez egy méltó lezárása ennek a filmsorozatnak, kerek egésszé vált a történet és szerintem éppen elég is volt. Egyáltalán nem éreztem azt, hogy ez egy erőltetett harmadik rész lett volna, ahogyan azt már fentebb is említettem, engem megnyert magának. Egyetlen kritikaként talán a 3D-t említeném, szerintem ez abszolút élvezhető film lett volna enélkül is, bár én egyébként sem rajongok a 3D-s filmekért, jobb lenne, ha választhatna az ember, hogy milyen formában szeretné megnézni.

Ti láttátok már a legújabb Men in Black filmet? Melyik a kedvencetek a három rész közül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése